Ført bag lyset af “Danmarks største”
Mandag morgen begynder med et surt opstod ;o
Jeg føler mig uretfærdigt behandlet og ønsker at dele denne dårlige oplevelse med jer, følgere.
Jeg bestilte tilbage i maj i år, den 9. maj, for at være helt præcis, et produkt på shinylegs.dk – Danmarks største, påstår de. Jeg har selvfølgelig betalt for mit produkt, prisen er underordnet. Beløbet er blevet trukket på min konto, men jeg har endnu intet modtaget. Nu ønsker jeg i stedet at få mine penge retur, men dem må jeg nok erkende, at jeg heller aldrig får at se igen.
Jeg opsøgte firmaet og forklarede dem min situation og stillede spørgsmålstegn ved deres oprigtighed. De er på ingen måde samarbejdsvillige og modsiger konstant dem selv.
De påstår jeg skulle have modtaget en mail, hvori jeg får en begrundelse for, hvorfor jeg intet har modtaget. Pludselig er det MIG, der skal kontakte dem, hvis jeg stadig ønsker at modtage mit produkt!
Firmaet er altså blevet opkøbt af nye ejere. Al forhenværende korrespondance med tidligere ejere, erklæres nu ugyldig af nuværende ejere. Ergo vil de have mig til at betale for mit produkt IGEN, selvom jeg allerede har betalt og kan dokumentere dette!
Dog virker det til de ikke selv har styr på, hvordan tingene skal gøres. De modsiger sig selv op til flere gange undervejs i vores samtale, hvilket gør det vildt frustrerende. Først påstår at de intet har modtaget for min ordre, dernæst skriver de, at de HAR sendt min pakke afsted – om jeg ønsker at få tilsendt et billede af sendte pakke, hvilket jeg takker ja tak til, men stadig intet har fået.
Jeg forsikrer dem om, at jeg vil dele min dårlige oplevelse her på min blog, hvor jeg så bliver truet med, at jeg vil høre fra deres advokat. Jeg vil dog mene, at jeg er i min fulde ret til at oplyse andre andre om denne oplevelse – at de til gengæld er bange for dårlig omtale, kan ikke være min hovedpine.
Blot fordi man kan kalde sig selv for “Danmarks største”, kan man ikke tillade sig hvad som helst, uden at træde andre over tæerne og jeg føler mig godt nok trådt på. Så må man yde lidt ekstra; (god service red.) for at alle parter kan blive tilfreds med udfaldet, men dette er nok ikke noget de har hørt om før, så det må jeg nok i stedet skyde en hvid pil efter.
Pga. ovenstående har jeg derfor intet pænt at sige om sitet shinylegs.dk eller deres personale. Andet vil jeg lade være op til den enkelte.
Jeg synes at det er noget svineri øf synes helt klart at du skal klage til forbrugerklagenævnet.